суббота, 12 января 2019 г.

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ 11 класу



                                     АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
                                            11 класу
                  за І семестр 2018 – 2019 н.р.

Виховна робота в класному колективі складна та різноманітна: це виховання  в процесі навчання ,виховання в суспільстві та колективі,сім’ї та школі ,це самовиховання та перевиховання ,це різноманітна  виховна робота в процесі праці,гри,спілкування ,суспільної діяльності ,самодіяльності ,само творчості та самоуправління.

    Перший семестр закiнчили  23 учні  класу. Один учень перейшов на заочну форму навчання. Добре вчиться  6 учнiв. Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.


Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни в життя класу. Діти перейшли на новий етап власного зростання, залучившись до розвитку учнівського самоврядування на базі класного колективу.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Протягом декількох  я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.

Виховна робота з класним колективом побудована на тісній співпраці з шкільним психологом. Були проведені соціометричні дослідження, різного роду анкетування, тренінги,  оброблені результати яких лягли в основу визначення напрямків та форм виховної роботи на ІІ семестр 2019  р.
            Крім цього, передбачалася співпраця між учителями-предметниками, із одного боку, та батьками й учнями, із іншого, при посередництві класного керівника.

У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем.

    Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу роботою на користь школи.
Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання. Найкращі показники успішності мають
Пилипенко Наталія. Малипко Артур. Приліпко Софія, Черкас Олександр, Карюк Катерина, Жорняк Анастасія, Кишка Ангеліна. Є переможці у  конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, предметних олімпіад з : української мови, математики, економіки та правознавства, історії, біології.

Є учні, які потребують постійного контролю, як із боку вчителя, так і з боку батьків: Ріг Богдан, Веклич Богдан, Балабась Андрій, Сипало Дммитро, Жорняк Андрій.
                   Розвиток особистості учнів не припиняється й у позаурочний час. Деякі діти відвідують додаткові заняття, приймають участь в заходах села, різних конкурсах, але в час технічного буму, вплив гаджетів дає негативні результати на знання та успішність учнів. Тому при роботі з учнями класному керівнику та учителям-предметникам необхідно це враховувати.

Правовиховна робота, метою якої ви­знаю розуміння й потребу дотримува­тися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію й формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добираю такі вихов­ні технології, як-от: години спілкування «Лихослів’я в нашому житті», «Раніш закон, а потім благодать», тренінг «Я і мій клас», круглий стіл «Не спалюй свого майбутнього».

В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї.
Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.
Батьки учнів налаштовані досить позитивно й прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування в школі їх дітей. За ініціативи батьківського комітету були зібрані кошти та зроблено ремонт класного приміщення. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та всунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично в телефонному режимі відбувається спілкування батьків із класним керівником, наслідком якого є коригування поведінки учнів та їх ставлення до навчання
    Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи.
   
   Головним завданням, що стояло перед учнівською спільнотою 11 класу, було згуртування класу. За результатами психологічних тестів, було з’ясовано, що позитивні зміни в поведінці дітей відбулися, але слід продовжити роботу над виконанням поставлених цілей  різними засобами педагогічно-виховного впливу.


Учні 11 класу беруть активну участь у громадському житті школи й класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних конкурсах, змаганнях як загальношкільного типу.

Виходячи з аналізу виховної роботи за І семестр, слід відзначити, що, незважаючи на ряд позитивних зрушень у житті класного колективу, успішність учнів класу поки що не поставлена на належний рівень. Також слід більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу в громадському житті школи. Оскільки діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися, необхідно сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості зокрема.
Саме тому в ІІ  навчального року виховна робота в класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовження роботи щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяння тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.  













Комментариев нет:

Отправить комментарий