суббота, 1 сентября 2018 г.


Характеристика класного
 колективу 11 класу.
  У 11 класі навчається 23 учнів: 11 дівчаток  і 12 хлопчики. Всі діти фізично розвинені, здорові, енергійні, рухливі, люблять брати участь у різних позаурочних заходах, з великим бажанням і відповідальністю виконують різні доручення. Регулярно відвідують школу, найчастіші пропуски бувають у зв’язку з хворобою.

         У спілкуванні з учителями учні не завжди проявляють стриманість. Виховання дітей у сімї та школі впливає на характер дітей. Більшість учнів не вимогливі до себе, але готові прийти на допомогу один одному. 
        За період навчанн , виділилася декілька дисциплінованих  і здібних учнів у навчанні. Це Малипко Артур, Бершак Єлизавета, Пилипенко Наталія, Карюк Катерина, Черкас  Олександ . Вони старанно та наполегливо відносяться до навчання. Але поряд з цими учнями є діти слабші: Веклич Богдан, Жорняк Анжрій, Лошак Вікторія, Балабась андрій. Ці діти повільно сприймають і засвоюють навчальний матеріал.  Потребують додаткової індивідуальної підтримки вчителя в тісному контакті з батьками.  Більшість дітей ставиться до навчання  відповідально.
 В 2017-2018 навчальному році у визначенні змісту роботи у класі керувалась Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, законом України про освіту.  Свою діяльність здійснювали відповідно до основних завдань загальноосвітньої середньої школи, спрямованих на: виховання громадянина України; формування особистості учня; його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань; виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного і класного майна; формування засад здорового способу життя; виховання любові до природи, вироблення навиків екологічної культури; виховання поваги до вчителів, старших, батьків, формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.
            У виховній роботі використовували різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування, класні збори, анкети думок, відверті розмови, конкурси, рольові ігри, художні галереї, трудові десанти, виставки-конкурси, усні журнали, вікторини, ігрові програми, інтелектуальні ігри.
             Виховна робота у класі проводилась за основними орієнтирами виховання: ціннісне ставлення особистості до себе («Який я? Який ти?», тренінгові заняття по проекту «Рівний – рівному»), ціннісне ставлення особистості до сім΄ї, родини, людей («Душі людської доброта», «Мати – берегиня роду»), ціннісне ставлення особистості до праці («Можливості професій та їх значимість», «Наші захоплення»), ціннісне ставлення особистості до природи («А у нас ліси небувалої краси», трудовий десант «Чисті околиці»), ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва («Моя пісня в душі, моя доля в культурі», «Театр – дзеркало душі»),ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави («І синє небо, і жовте колосся», «Символи моєї держави»). 
            Велике значення у формуванні учнів, їхніх морально-естетичних поглядів, наукових здібностей, громадянської освіти і національного та патріотичного виховання має акція "Живи, книго!".
               Усі заходи були спрямовані на формування згуртованого та працездатного колективу. Всі учні класу приймали активну участь у загальношкільних заходах, концертах, ярмарках, лінійках.
           Визначено цілі й завдання, які повинні реалізувати члени учнівського колективу  11  класу  у 2018-2019 навчальному році, а саме: 1.Зміцнювати трудову дисципліну на уроках, поведінку під час перерв;
              2.Домагатись сумлінного виконання учнями своїх доручень.
             3.Домагатись доброзичливих, товариських стосунків між учнями класу, між дівчатами та хлопцями. 
       4. Формувати в дітей кращі людські якості, риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.
       5. Виховувати любов до рідної землі, традицій, звичаїв.
       6. Розвивати вроджені здібності дітей, творчу активність.
       7. Виховувати прагнення до знань.
      8. Пропагувати здоровий спосіб життя.
      9. Проводити роботу по попередженні негативних проявів поведінки та шкідливих звичок.
    10. Постійно підтримувати зв’язок з батьками для координації дій виховного процесу.
   11. Працювати над згуртуванням дитячого колективу, виробленням навичок культурної поведінки.   


Комментариев нет:

Отправить комментарий