понедельник, 23 апреля 2018 г.

Важливим атрибутом  в загальноосвітніх закладах, складовою частиною навчально-виховного процесу повинна бути навчально-дослідна земельна ділянка. 

Навчально-дослідницька  робота на ділянці є важливою ланкою зв’язку викладання біології з життям вона відіграє важливу роль у підвищенні якості знань учнів з біології, пробуджує і розвиває у школярів різноманітні пізнавальні інтереси, знайомить їх з новими методами використання теоретичних знань учнів до самостійного пошуку і узагальнення знань, сприяє вдосконаленню практичних умінь і навиків, знайомить з науковими основами сільськогосподарського виробництва, виховує інтерес до сільського господарства і відіграє важливу роль в профорієнтаційній роботі. 

Навчання учнів проведення дослідів та ознайомлення  з  сучасними технологіями вирощування насіння на прикладах найважливіших у господарському відношенні для нашого району сільськокогосподарських  культур.



 Багаторічний досвід роботи шкільних виробничих  бригад показав, що   зв’язок  з основними сільськогосподарськими та природничими науками, застосування передових технологій, розвиває пізнавальні і творчі здібності учнів.
 Не слід забувати про роботу учнів сільської місцевості на своїх присадибних ділянках. Тут діти трудяться систематично, мають змогу міцно закріпити набуті вміння й навички в самостійній роботі. 


   З метою  залучення учнів до проведення дослідів та ознайомлення  з  сучасними технологіями вирощування сільськокогосподарських  культур, дослідити, як впливає спосіб висаджування картоплі 

Сьогодні, ми,  намагаємося на сучасній основі впровадити прекрасну форму трудового навчання і виховання дітей. Робота учнів на навчально-дослідній земельній ділянці нашої школи є основою цього.
Так кожного року учні нашого закладу займаються висадкою, збиранням і прополювання картоплі та інших овочів на пришкільній ділянці під кервництвом вчителя біології, Костянецьким Г.Ф. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий