Важливим атрибутом в загальноосвітніх закладах, складовою частиною навчально-виховного процесу повинна бути навчально-дослідна земельна ділянка.
Навчально-дослідницька робота на ділянці є важливою ланкою зв’язку викладання біології з життям вона відіграє важливу роль у підвищенні якості знань учнів з біології, пробуджує і розвиває у школярів різноманітні пізнавальні інтереси, знайомить їх з новими методами використання теоретичних знань учнів до самостійного пошуку і узагальнення знань, сприяє вдосконаленню практичних умінь і навиків, знайомить з науковими основами сільськогосподарського виробництва, виховує інтерес до сільського господарства і відіграє важливу роль в профорієнтаційній роботі.
Навчання учнів проведення дослідів та ознайомлення з сучасними технологіями вирощування насіння на прикладах найважливіших у господарському відношенні для нашого району сільськокогосподарських культур.
Багаторічний досвід роботи шкільних виробничих бригад показав, що зв’язок з основними сільськогосподарськими та природничими науками, застосування передових технологій, розвиває пізнавальні і творчі здібності учнів.
Не слід забувати про роботу учнів сільської місцевості на своїх присадибних ділянках. Тут діти трудяться систематично, мають змогу міцно закріпити набуті вміння й навички в самостійній роботі.
З метою залучення учнів до проведення дослідів та ознайомлення з сучасними технологіями вирощування сільськокогосподарських культур, дослідити, як впливає спосіб висаджування картоплі
Сьогодні, ми, намагаємося на сучасній основі впровадити прекрасну форму трудового навчання і виховання дітей. Робота учнів на навчально-дослідній земельній ділянці нашої школи є основою цього.
Так кожного року учні нашого закладу займаються висадкою, збиранням і прополювання картоплі та інших овочів на пришкільній ділянці під кервництвом вчителя біології, Костянецьким Г.Ф.
Навчально-дослідницька робота на ділянці є важливою ланкою зв’язку викладання біології з життям вона відіграє важливу роль у підвищенні якості знань учнів з біології, пробуджує і розвиває у школярів різноманітні пізнавальні інтереси, знайомить їх з новими методами використання теоретичних знань учнів до самостійного пошуку і узагальнення знань, сприяє вдосконаленню практичних умінь і навиків, знайомить з науковими основами сільськогосподарського виробництва, виховує інтерес до сільського господарства і відіграє важливу роль в профорієнтаційній роботі.
Навчання учнів проведення дослідів та ознайомлення з сучасними технологіями вирощування насіння на прикладах найважливіших у господарському відношенні для нашого району сільськокогосподарських культур.
Багаторічний досвід роботи шкільних виробничих бригад показав, що зв’язок з основними сільськогосподарськими та природничими науками, застосування передових технологій, розвиває пізнавальні і творчі здібності учнів.
Не слід забувати про роботу учнів сільської місцевості на своїх присадибних ділянках. Тут діти трудяться систематично, мають змогу міцно закріпити набуті вміння й навички в самостійній роботі.
З метою залучення учнів до проведення дослідів та ознайомлення з сучасними технологіями вирощування сільськокогосподарських культур, дослідити, як впливає спосіб висаджування картоплі
Сьогодні, ми, намагаємося на сучасній основі впровадити прекрасну форму трудового навчання і виховання дітей. Робота учнів на навчально-дослідній земельній ділянці нашої школи є основою цього.
Так кожного року учні нашого закладу займаються висадкою, збиранням і прополювання картоплі та інших овочів на пришкільній ділянці під кервництвом вчителя біології, Костянецьким Г.Ф.
Комментариев нет:
Отправить комментарий